عرض سجل المادة البسيط

The Role of Social Media in Marketing Attractive Libyan Destination

dc.contributor.authorElfaitori, Omaima
dc.contributor.authorElkrghli, Sabri
dc.date.accessioned2022-11-29T12:05:02Z
dc.date.available2022-11-29T12:05:02Z
dc.date.issued2022-11-29
dc.identifier.urihttp://repository.limu.edu.ly/handle/123456789/4561
dc.language.isoen_USen_US
dc.rightsAttribution 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/us/*
dc.titleThe Role of Social Media in Marketing Attractive Libyan Destinationen_US
dc.typeArticleen_US


الملفات في هذه المادة

Thumbnail
Thumbnail

هذه المادة تظهر في الحاويات التالية

عرض سجل المادة البسيط

Attribution 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution 3.0 United States